Váš nákupní košík: 0,00 0
Menu

VERDURE - ZELENINOVÉ CHIPSY

Vákuovo fritovaná zelenina - to je nový spôsob úpravy zeleniny a ovocia, vďaka ktorému sa “uchrumkavia” pri nižšej teplote. Sú síce fritované, ale nie tak, ako sme zvyknutí – nízka teplota zabezpečí, že zelenina zostane bez karcinogénov a olej do nej neprenikne. Vakuum sa postará o úžasnú chrumkavosť. Vitamíny, minerály a najmä vláknina zostanú a vy si môžete vychutnávať zdravé chrumkanie. Už sa nemusíte rozhodovať, čo si dáte k vínku alebo čo by ste si “ďobli”.
Príchuť/ Rozlíšenie
Množstvo
Dostupnosť
Cena
Klubová Cena
batat
nie je skladom
4,99
4,74
ks
cvikla
nie je skladom
4,00
3,80
ks
mrkva
nie je skladom
4,00
3,80
ks
petržlen
nie je skladom
4,99
4,74
ks
  • Opis
  • Zloženie
  • Nutričné hodnoty
  • Balenie
  • Alternatívy
  • Parametre
  • Články
Bataty
  • Títo vzdialení príbuzní zemiaku, plní betakaroténu, antioxidantu, ktorý v krvi zdvíha hladinu vitamínu A, sú nielen obyčajnými sladkými zemiakmi, ale aj veľmi vhodnou mňamkou pre deti. Dnes sa často prezentujú ako nová, moderná potravina, opak je pravdou – jedli sa už počas druhej svetovej vojny, keď sa zistilo, že majú skvelé výživové vlastnosti.
  • Zázračné je najmä veľké množstvo vlákniny, ktorá zostáva, samozrejme, zachovaná aj vo vákuovo fritovaných batatoch Vyššie teploty ako varenie, pečenie či smaženie jej totiž nerobia dobre. 
  • Okrem betakaroténu sú bohatým zdrojom aj vitamínu C a draslíka, dôležitého pre krvný tlak. Pre váš metabolizmus je nemenej podstatný aj mangán či vitamín B5 a B6. 
  • Ak ešte stále neviete, či zahryznúť do nášho batatu, vedzte, že aj hladina cukru v krvi sa vám poďakuje.
Cvikla
  • Cvikla je jedna z najprehliadanejších potravín. Asi to je tým, že väčšina ľudí ju pozná ako zaváranú a kyslú prílohu, ktorá zafarbí zvyšok jedla. Je čas odložiť predsudky bokom a povedať si, čo všetko sa v cvikli skrýva. Zmeníte na ňu názor.
  • Veľa železa, žiadna chudokrvnosť. Zároveň pomáha telu železo vstrebať, vďaka čomu sa zlepšuje cirkulácia krvi a červených krviniek.
  • Viacero elementov, ktoré bojujú proti rakovine. Najdôležitejší z nich je betacyanín, spájaný so zmenšovaním tumorov. Toto je aj dôvod krásnej cyklaménovej farby cvikly. Druhým je betanín, ktorý sa používa prie liečbe rakoviny pečene a kože.
  • Cvikla znižuje krvný tlak, rozhýbe vám metabolizmus a zlepší trávenie a metabolizmus. Ak jete tučné jedlá, cvikla stimuluje ich spracovanie. Navyše, množstvo vlákniny spolu s proteínmi a karbohydrátmi pomáha pri chudnutí, lebo zasýti žalúdok s použitím minima kalórií.
  • Pre budúce mamičky je cvikla ideálna zelenina. Obsah kyseliny listovej v nej je nevyhnutný pre správny vývin miechy bábätka.
  • Táto zázračná tmavočervená zelenina obsahuje aj antioxidanty a fenoly, ktoré odstraňujú voľné radikály z vášho tela, chránia DNA a bunky. Z toho profituje najmä pleť – starne pomalšie. Cvikla redukuje spotrebu kyslíka pre svaly, takže počas cvičenia ho telo potrebuje menej a vy budete mať viac energie. Starším ľuďom zasa pomáha zachovávať funkciu mozgu.
  • Vedeli ste, že cvikla detoxikuje pečeň a chráni je pred ukladaním tukov napríklad po tom, ako vypijete alkohol (nie, to neznamená, že by ste ho mali piť viac:) A to ešte nie je najväčšia sranda – ako sme už spomenuli, nitrát pomáha do tela dodávať kyslík. To rozširuje cievy a napodobňuje efekt Viagry. V kombinácii s bóronom, ktorý cvikla, samozrejme, obsahuje tiež a produkuje sexuálny hormón, robí z cvikly bio viagru.
Mrkva
  • Táto skromne sa tváriaca zelenina v sebe skrýva oveľa viac, než si myslíte. Málo kalórií, veľa vlákniny, vitamín A v až šialenom množstve (nebojte sa, nedá a ho predávkovať:), žiadny tuk, žiadny cholesterol. S tým „áčkom“ to je zaujímavé, lebo v skutočnosti ho mrkva neobsahuje, obsahuje však beta-karotén, ktorý sa v tele mení na vitamín A. Keď sme pri beta-karoténe, podľa amerických štúdií, ak by ste jedli veľa mrkvy a paradajok, budete mať krásnu „opálenú“ pokožku, ale bez slnka.
  • Vďaka mrkve bojujete proti rakovine, pretože beta-karotén pred ňou chráni bunkové steny. Rovnako predchádzate chorobe zvanej diabetes typu 2. Ak touto chorobou trpíte, mrkvy môžete jesť bez výčitiek, koľko chcete. 
  • Napomáha k zdravému srdcu. Zaradená medzi najzdravšie potraviny vôbec, mrkva bojuje proti koronárnemu ochoreniu srdca, najmä u žien a najmä, ak ju jedia vo vyššom množstve. Imunita, tvorba bielych krviniek, dopĺňanie vitamínu C, zdravej vlákniny, nižší cholesterol, a mohli by sme pokračovať. 
  • Vďaka vákuovo ufritovanej mrkve zostanú všetky tieto výhody zachované. Nemusíte ju chrúmať surovú, užite si ju v podobe našich zdravých chipsov. Napríklad aj počas oslavy Svetového dňa mrkvy, 4. apríla
Petržlen
  • Nie je to len pekná stredomorská bylinka. Je doslova nabitá vitamínmi! Jedným petržlenom pokryjete 1,5 násobok dennej potreby vitamínu K. Z neho sú zdravé kosti. „Céčko“ zasa rozbehne vašu imunitu. Ak tak ako jeho sestra mrkva, aj petržlen vďaka beta-karoténu porazí voľné radikály a na starnutie môžete zabudnúť. Spolu sú tiež doslova antirakovinové potraviny, chránia pred ňou rôznymi spôsobmi.
  • Ochráni vás pred obličkovými kameňmi a celkovo dokáže obličky „rozhýbať“. Pomáha proti bolestiam kĺbov a nabíja energiou. Pred cukrovkou nie sú len prevenciou (konzumácia petržlenu znižuje riziko cukrovky o 26 percent!), sú jej priamou liečbou – dokázali výskumníci. 
  • Napumpujte sa zdravím, a nie hocijakým. Chutným chrumkavým zdravím v podobe vákuovo fritovaného petržlenu.

 

 
 
 
 
 

Z vašich dotazov