Váš nákupní košík: 0,00 0
Menu

Poradňa - VYTRVALOSTNÉ ŠPORTY

DENNÉ MENU ŠAMPIÓNA: JAROSLAV KULHAVÝ

DENNÉ MENU ŠAMPIÓNA: JAROSLAV KULHAVÝ

Vedieť, ako sa stravujú šampióni, znamená pre amatérskeho športovca viac ako len bulvárny útok na ich súkromie. Je to cenná možnosť inšpirovať sa. Priučiť. Nasledujúci rozhovor s Jaroslavom Kulhavým môže byť práve takouto inšpiráciou. Nie je tajomstvom (bolo by vlastne zlé, keby bolo), že jedným zo sponzorov českého olympionika je aj český výrobca potravinových doplnkov, firma Nutrend.


ČO SO SEBOU NA MARATÓN

ČO SO SEBOU NA MARATÓN

Ak sa chystáte na svoj prvý maratón, je dobré zvážiť, ako v jeho priebehu dopĺňať energiu. Predsa pri viac ako štyroch hodinách plnej záťaže si telo žiada veľa živín a minerálov. Ja som k tomu pri svojom prvom maratóne pristúpil nasledovne.


Prečo si Jiří Ježek obľúbil RE.sport?

Prečo si Jiří Ježek obľúbil RE.sport?

Aké skúsenosti má s užívaním regeneračného gelu RE.sport Jirka Ježek? Ako k tomu došlo? "Regenerace je Rovňák dôležitá, Ako samotný športový výkon. Je vlastne jeho nevyhnutnou Súčasti. A Rovňák tak sa RE.sport stal nevyhnutnou Súčasti mojej každodennej regenerace."


Petr Vabroušek radí, ako získať tú správnu energiu

Petr Vabroušek radí, ako získať tú správnu energiu

Petr Vabroušek patrí k športovcom, ktorí presne vedia, čo robia, a čo potrebujú, aby dosiahli absolútneho maxima. Svoje telo dokonale pozná a je schopný ho vystaviť extrémnej záťaži, ktorú by málokto z nás len ťažko zvládol.


Vladimír Nosáľ: Stravovanie a pitný režim počas ultramaratónu

Vladimír Nosáľ: Stravovanie a pitný režim počas ultramaratónu

Počas svojej krátkej ale zato intenzívnej cesty som nadobudol niekoľko skúseností. Je pre mňa úplne zvláštny pocit, vyjadrovať sa ku stravovaniu, pretože tí, ktorí ma poznajú vedia, že stravu som nikdy príliš neriešil. Budem písať vyslovene SVOJE názory a plne chápem individuálne potreby a požiadavky, lebo každý jedinec musí rešpektovať vlastné potreby.


BLIŽI SA ORAVAMAN... čo z NUTRENDU pred ťažkým pretekom

BLIŽI SA ORAVAMAN... čo z NUTRENDU pred ťažkým pretekom

Vážení klienti, mnohí z Vás nás žiadate pred blížiacim sa pretekom Oravaman 2015 o radu aké prípravky a kedy použiť. Preto sme pre Vás pripravili nasledovné odporúčanie ...


ENERGIA NA CESTY - CARBOSNACK alebo ENDUROSNACK

ENERGIA NA CESTY - CARBOSNACK alebo ENDUROSNACK

Aký je rozdiel medzi energetickými gelmi CARBOSNACK a ENDUROSNACK? Kedy ktorý gel použiť? A je vôbec dôležité gel pri vašej aktivite používať?


Jak si užít cyklistický maraton v pohodě a bez obávané krize?

Jak si užít cyklistický maraton v pohodě a bez obávané krize?

Vícehodinový cyklistický závod neotestuje jen vaši fyzičku. Neodpustí vám ani nejmenší prohřešek. Pokud jde o přípravu stravovacího a pitného režimu na trati, je třeba znát správné zásady, které skvěle napomohou sportovnímu výkonu.


Manažerem svého zdraví a své kondice. Odpočinek, regenerace, tréninkový výpadek

Manažerem svého zdraví a své kondice. Odpočinek, regenerace, tréninkový výpadek

Únava. Pokud se naučíte stejně citlivě reagovat na signály svého těla, jako reagujete na to, co se děje kolem vás, budete mít vyhráno. Pokud ne, tělo má pro tuto příležitost přichystán stav, který v žádném případě nemůžete nepostřehnout. Únavu!


Manažerem svého zdraví a své kondice. Tréninkový plán

Manažerem svého zdraví a své kondice. Tréninkový plán

První, co byste si měli ujasnit, než vůbec vyběhnete nebo vyjedete na kole, je: nikdy ihned po skončení pohybové aktivity nesedejte rovnou do auta nebo jiného dopravního prostředku, ani nejezděte výtahem – prostě se nezastavujte z maximálního výkonu.


Diskusia