Váš nákupní košík: 0,00 0
Menu
  • Novinky

Poradňa

ENERGIA NA CESTY - CARBOSNACK alebo ENDUROSNACK

Aký je rozdiel medzi energetickými gelmi CARBOSNACK a ENDUROSNACK? Kedy ktorý gel použiť? A je vôbec dôležité gel pri vašej aktivite používať? celý článek



Najpredávanejšie produkty

ISODRINX

ISODRINX

od4,30

Radiť podľa Ceny vzostupne Ceny zostupne Názvu Predvolené

ISODRINX

Top produkt
Výpredaj
Najpredávanejšie
Viac variantov
ISODRINX
od4,30

3,58 bez DPH

> 10

ISODRINX TABS

Top produkt
Výpredaj
Viac variantov
ISODRINX TABS
od6,10

5,08 bez DPH

> 10

UNISPORT

Top produkt
Výpredaj
Viac variantov
UNISPORT
od10,20

8,50 bez DPH

> 10

ISODRINX - hotový nápoj

Výpredaj
Viac variantov
ISODRINX - hotový nápoj
od1,30

1,08 bez DPH

> 10

UNISPORT ZERO

Výpredaj
Viac variantov
UNISPORT ZERO
od17,70

14,75 bez DPH

< 10

Pitný režim

Pri každej pohybovej aktivite strácame telesné tekutiny a ak nechceme vo výkone poľavovať, musíme ich späť pravidelne dopĺňať. Strata tekutín na úrovni 3-4% telesnej hmotnosti vedie k poklesu fyzickej i psychickej výkonnosti v rozsahu až 20-30%. Prečo si teda zlým a nevhodným pitným režimom zbytočne a vedome znižovať výkon?

Správne zvolený pitný režim dodá unavenému organizmu nielen tekutiny, ale aj energiu a potrebné minerály. Dokážeme tak vysoký výkon udržať po dlhšiu dobu a do cieľa dorazíme skôr ako naši súperi!

Športové nápoje sa delia:

  • Hypotonické - vhodné pre menej intenzívne aktivity, ale aj pre veľmi intenzívne aktivity trvajúce dlhšie ako 60 minút
  • Izotonické - vhodné pre krátkodobé, veľmi intenzívne aktivity do 60 minút
  • Hypertonické - nie sú vhodné na konzumáciu v priebehu aktivity