Váš nákupní košík: 0,00 0
Menu

ČO JEME, PRED BEHOM

ČO JEME, PRED BEHOM

Dátum:24.4.2018

Často dostávame otázku, ako jesť pred behom. Je to dôležité, keď sa totiž najete zle, veľa alebo málo, môže sa to odraziť na výkone. My to robíme takto:

Ráno nalačno
Sme spáči a tak sa behať ráno prinútime len málokedy. Keď ale vybehneme, tak nám to zlepší náladu a nabije nás to energiou na celý deň. Keď ideme skoro ráno, tak neraňajkujeme, len sa napijeme. Hneď po dobehnutí si ale doprajeme výdatné raňajky – napríklad ovsenú kašu s ovocím, alebo vajíčka na tisíc spôsobov.
 
Pred tréningom
Keď ideme behať, tak veľké jedlo si dávame najneskôr dve hodiny pred. Keď beháme popoludní alebo večer, doprajeme si aj hodinu pred behom Proteínovú kašu Nutrend. Soňa má najradšej čokoládovú a Michal bez príchute. Telo ju dobre spracuje, dodá energiu na výkon a keď bežíme, tak nám v žalúdku nič „neskáče“. Skvelý je pred behom aj proteínový koktejl Diet Protein.
 
Pred pretekom
Raňajky sú pred pretekom veľmi dôležité, telo potrebuje mať z čoho čerpať. Soňa má rada biely jogurt so špaldovými vločkami, so sušeným ovocím a semienkami. K tomu si dáva aj hroznové víno a banán, pije zelený čaj. Michal teraz raňajkuje Proteínovú kašu s ovocím a k tomu kávu, ktorá ho nabudí. Pred štartom telo potrebuje silnú dávku energie, z ktorej bude brať. Radi si preto pol hodiny pred výstrelom zahryzneme nejakú tyčinku. Soňa nedá dopustiť na Flapjack. Oba máme radi proteínovú tyčinku Evoq a Michal si ide aj na DeLuxe Protein.
 
Text: Soňa a Michal, Running2.cz

Diskusia